
KWALITEIT, PRIVACY & KLACHTEN
Kwaliteitsstatuut
Link kwaliteitsstatuut
Privacystatement:
Link naar privacystatement
Klachten & geschillenregeling
Ik houd mij aan de beroepscode voor psychiaters, te vinden op de site van de Nederlandse Vereniging voor Psychiatrie (NVvP). Indien u niet tevreden bent over de behandeling, kunnen we dit bespreken en samen zoeken naar een oplossing. Indien uw klacht naar uw mening niet naar tevredenheid wordt besproken, heeft u de mogelijkheid contact op te nemen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris via de NVvP.
U kunt de klachtenfunctionaris bereiken door het sturen van een e-mail naar klachtenfunctionaris@nvvp.net. Vermeldt u in de mail in ieder geval uw telefoonnummer, zodat de klachtenfunctionaris contact met u op kan nemen voor een toelichting dan wel een gesprek.
Wordt uw klacht, ook met bemiddeling van de klachtenfunctionaris, niet of onvoldoende opgelost, dan kunt u de klacht tevens voorleggen aan een onafhankelijke en erkende geschillencommissie die een bindende uitspraak doet. De geschillencommissie is schriftelijk, telefonisch of digitaal te benaderen, via onderstaand adres:
Geschillencommissie Vrijgevestigde ggz-praktijken
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
070 – 310 53 10 (op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur)
www.degeschillencommissie.nl